Per què una empresa ha de tenir presència a Internet?
- Perquè cada vegada hi ha més gent que només busca informació mitjançant Google.
- Perquè l’accés a la informació de la seva empresa romandrà actiu els 365 dies de l’any a qualsevol hora.
- Perquè qualsevol persona amb accés a Internet pot localitzar-vos.
- Perquè és la forma més ràpida i directa de mantenir el contacte amb els clients.
- Perquè permet donar-se a conèixer amb molt poc pressupost.
Pàgines web atractives i ben codificades
Incloem SEO Onpage
Disseny web responsive que s’adapta als dispositius mòbils
La vostra imatge de marca representada a la vostra web
Després de l’entrega seguirà rebent cobertura
I si vol fer-seu vostè mateix, deixe’ns assessorar-lo
Si no està a Internet i no pots accedir des del mòbil, no existeix
Disseny i creació de websites:
Tan important com portar sempre a sobre una targeta de visita, és tenir la informació del negoci allotjada a Internet amb accés les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, els 365 dies de l’any.
Si a això li sumem la possibilitat de vendre productes o contractar serveis via web, l’oportunitat de negoci es triplica.
Pot triar el pla que més s’adapte al seu pressupost:
Cotracte un lloc Web tipus targeta de visita per aconseguir una porta d’entrada al seu negoci des d’Internet. Aquest és el tipus de web més econòmic, formada per la pàgina principal i unes poques pàgines estàtiques, una d’elles amb formulari de contacte. El primer cop d’ull és el més important: un web menut i econòmic també pot ser atractiu i funcional. Amb aquest web la vostra empresa estarà present a Internet.
Si busqueu un web que presente les anteriors seccions des d’un disseny més actual: la Web OnePage li ofereix una pàgina d’aterratge més moderna i atractiva amb tot el contingut ordenat en una sola pàgina.
Parlem? Estem a Riola, un poble de la Ribera del Xúquer, a València, podem quedar i parlar del seu projecte web. També podem resoldre els seus dubtes per videoconferència.
Necessiteu un web impactant amb poc pressupost?
Els nostres webs són barates perquè es basen en plantilles, perquè així podem oferir la major qualitat amb el mínim temps d’execució possible. Fem la prova? Poseu-vos en contacte amb nosaltres i li mostrarem en poc de temps com quedarà el seu web. (També confeccionem pàgines web basades en HTML5 a mida).
Què ha d’esperar de la seua pàgina web?
A dia de hui, a Google es realitzen més de 275.000 cerques per minut. Des d’Infògrafs podem preparar la seua web per rebre el major nombre de visites possibles, per a poder ser localitzat fàcilment per futurs clients. Tots els nostres treballs estan preparats per al SEO orgànic, perquè la seva web es posicione de manera natural, sense utilitzar estratègies de posicionament ràpid que en un futur puguen penalitzar els seus avanços. Vol saber quin és el secret per estar ben posicionat? El descobrirà a la seva pròxima web.
Per als que volen aparèixer a la primera pàgina de Google des del primer dia, també tenim la solució: Promocionar la teua web amb una campanya de màrqueting SEM a AdWords.
Tot el que necessita per al seu negoci en línia.
Gifs animats, banners, sliders, vídeos para la xarxa Display, email-marketing… Què més necessita?
Realitzem disseny d’interfícies per a empreses de serveis informàtics:
També funcionem com a consultoria per a empreses de l’àmbit de la informàtica i la creació de pàgines web. Abans de res som infògrafs amb més de 10 anys d’experiència creant interfícies per a tot tipus de dispositius; si necessites canviar l’aspecte d’una secció o de la totalitat d’un web, donant-nos total llibertat o mantenint certs criteris de maquetació: som l’equip adequat. T’heu dissenyem!.